GRATIS FRAGT ved køb for 379 kr.
LEVERING 1-3 DAGE I HELE LANDET 

Handelsbetingelser ved almindelige bestillinger

ERHVERVSDRIVENDE

Bonzo ApS

CVR.: DK31852242

Fiskerbakken 5

3250 Gilleleje, Danmark

Tlf.: + 45 20 20 27 22

E-mail info@bonzo.dk

GENERELLE BETINGELSER

Betaling: Bonzo ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, Mastercard, Mobile Pay og ViaBill. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. Bonzo ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Betaling med Viabill:

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer. Herefter skal du betale din

månedsydelse den 20. i hver måned.

Betaler du ikke til tiden, vil der blive pålagt et gebyr på kr. 39,-.

Hvis du fortryder dit køb, ophører aftalen om betaling hos ViaBill.

ViaBill finansierer køb for op til 2.000 kr.

Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress.

Læs mere her: www.viabill.com/kredit

Levering:

Bonzo ApS leverer på alle hverdage. Der ydes gratis fragt ved køb over 379 kr. til pakkeshop. Der ydes i de fleste tilfælde dag til dag levering ved bestillinger før kl. 12:00. Du er altid sikret levering inden for 1-3 hverdage (undtaget force majeure). Vi leverer med GLS.

Vores fragtpriser er fra 39 kr. – 70kr. afhængigt af hvilken vare du køber, vægten og mængden heraf.

GENEREL INFORMATION OM RETUR/FORTRYDELSESRET

Fortrydelsesret på varer

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@bonzo.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Returnering af varen

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Vi anbefaler, at du anvender, den samme kasse og indpakning, som varen kom i, da den giver maksimal beskyttelse. Derudover så hjælper du os i at støtte op om Miljøvenlig Pakning.

Miljøvenlig pakning

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt.

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

RETURNERES TIL

BONZO ApS

Fiskerbakken 5

3250 Gilleleje, Danmark

Kontakt os altid inden du sender en vare retur. Bemærk venligst, at vi IKKE modtager pakker sendt pr. efterkrav.

Du kan altid fortryde købet ved at nægte at modtage varen eller aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

FORTRYDELSESFORMULAR

Når du ønsker at sende en vare retur, så kan du vælge at benytte dig af vores gratis standardfortrydelsesformular (tryk her for at downloade), som gør det hele lidt nemmere. Dette er ikke obligatorisk, du må altså også gerne sende os en direkte mail eller fysisk brev med alle de relevante oplysninger, hvor du gør opmærksom på, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten.

Reklamationsret:

Der gælder reklamationsret efter købeloven. Eftersom fødevarer ofte har en kørere holdbarhed end almindelige produkter tages denne holdbarhed i betragtning ved en reklamation over mangler. Vi kan kontaktes alle hverdage på mail: info@bonzo.dk og på telefon: 20 20 27 22.

Alle reklamationer bør foretages så hurtigt som muligt. Dette gælder både i forhold til levering af selve måltidskasse (også hvis den slet ikke er leveret) og til selve madvarerne. Reklamationer besvares altid på mail og sager håndteret over telefonen medfølges af et referat på mail.

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Frederik via fse@bonzo.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr  – Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse info@bonzo.dk.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos BONZO ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Den dataansvarlige på bonzo.dk er BONZO ApS.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@bonzo.dk

Handelsbetingelser ved bestilling af abonnement

Disse handelsbetingelser er gældende, når du bestiller et abonnement hos Bonzo. Betingelserne er senest opdateret d. 15 april 2020.

Når du opretter dig som abonnent hos Bonzo, skal du acceptere Handelsbetingelserne. Du opfordres derfor til at læse Handelsbetingelserne grundigt igennem, inden du opretter dig som abonnent.

Muligheder for bestilling

Du kan bestille dit abonnement på følgende måder:

For at bestille vælger du den kasse, som du ønsker at abonnere, og hvor mange gange om måneden du ønsker levering. Efter du har den ønskede kasse betaler du for første levering, hvorefter du modtager en kvittering på dit abonnement. Vi sender en bekræftelse, hver gang din måltidskasse sendes afsted fra vores lager.

Du er forpligtet til altid at orientere os, hvis du ændre adresse for levering, skifter email, telefonnummer eller anden information vigtigt for dit abonnement.

Du kan til hver en tid ændre dit abonnement på bonzo.dk ved at logge ind på din bruger og tilgå dit abonnement. Her har du mulighed for at: ændre leveringsfrekvens, pause eller opsige dit abonnement, eller ændre i hvilke måltidskasser du abonnerer på. Dit abonnement er kontinuerligt, hvorfor det fortsætter indtil du pauser eller opsiger det. Det er gratis at pause og opsige dit abonnement og der er ingen binding (læs mere under opsigelse nedenfor).

OBS: Det er ikke alle produkter, der kan købes på abonnement.

Betaling

Bonzo modtager abonnementsbetaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms. Bonzo bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Procedure for fornyelse og sletning af kortnummer

Du kan til hver en tid skifte eller slette dit kortnummer fra vores system. Dette kan du gøre direkte via din konto, som du opretter, når du bestiller dit abonnement. Det gør du herinde: https://www.bonzo.dk/din-side/ under feltet subscriptions. Vi kan også hjælpe dig med at slette dine oplysninger på telefon 50 43 24 52 eller over mail emil@bonzo.dk.

Levering

Bonzo er leveringsdygtige i hele Danmark (undtaget ikke brofaste øer, Grøland og Færøerne). Levering foregår i samarbejde med GLS. Dine måltidskasser kan leveres både til pakkeshop og til direkte til døren afhængigt af, hvad du har valgt under bestilling. Hvis du har valgt levering til døren, men ikke er hjemme under levering, så afleveres din bestilling ved nærmeste pakkeshop.

Bonzo leverer alle hverdage med en forventet leveringstid på 1-2 hverdage. Skulle der opstå problemer, så tager vi fat i dig straks. Der ydes gratis fragt på alle abonnementer til pakkeshop.

Opsigelse og pause

Du kan opsige dit abonnement til hver en tid og uden binding. Bemærk dog på grund af behandlingstid, at alle afbestillinger (inklusiv pause) skal sendes senest 5 hverdage inden aftalt levering. Du kan ikke opsige din første bestilling.

Opsigelse kan gøres på flere måder. Det nemmeste er, at du logger ind via bonzo.dk og afbestiller under din konti. Du har også mulighed for at afbestille ved at sende en mail til info@bonzo.dk eller kontakte os på telefon 20 20 27 22.

Husk, hvis du blot ønsker en pause i din kasse for en periode, så du kan du sætte dit abonnement på pause via hjemmesiden eller ved at kontakte os.

Fortrydelsesret

Alle abonnementer på måltidskasser på bonzo.dk er omfattet af de gældende regler for fødevarer, hvorfor der ikke ydes fortrydelsesret.

Reklamation

Der gælder reklamationsret efter købeloven. Eftersom fødevarer ofte har en kørere holdbarhed end almindelige produkter tages denne holdbarhed i betragtning ved en reklamation over mangler. Vi kan kontaktes alle hverdage på mail: info@bonzo.dk og på telefon: 20 20 27 22.

Alle reklamationer skal foretages så hurtigt som muligt. Dette gælder både i forhold til levering af selve måltidskasse (også hvis den slet ikke er leveret) og til selve madvarerne. Reklamationer besvares altid på mail og sager håndteret over telefonen medfølges af et referat på mail.

Skulle vi mod forventning ikke kunne finde en løsning på din reklamation, så kan du vælge og klage over din bestilling hos Bonzo. Læs mere om klagemuligheder under vores generelle betingelser: https://www.bonzo.dk/bonzo-dk-handelsbetingelser/.

Ændring af abonnementsbetingelser

Bonzo forbeholder sig retten til at ændre siden betingelser uden varsel og med øjeblikkelig virkning (inden for rimelighedens grænser). Ændringer der direkte påvirker dit abonnement varsles altid 1 måned før og skal godkendes før de træder i kræft (med undtagelse af prisændringer ift. gældende indeks inflation). Ved manglende godkendelse efter 7 hverdage opsiges dit abonnement. Alle ændringer vil altid fremgå på bonzo.dk og påvirkes dit abonnement, så kontakter vi dig direkte per mail.

Erhvervsdrivende og kontakt

  • BONZO ApS
  • Fiskerbakken 5
  • 3250 Gilleleje, Danmark
  • Tlf.: + 45 20 20 27 22
  • E-mail info@bonzo.dk

Hvis du har spørgsmål til dit abonnement, vores betingelser eller andet, så kan du kontakte os på mail: info@bonzo.dk eller telefon: 20 20 27 22.

VORES KUNDER SIGER...

0
DIN KURV
  • Kurven er tom